Beheer 24/25

Michiel Muller
Beste Gyanen,

Afgelopen donderdag is het nieuwe bestuur bekend gemaakt en dat betekent ook dat de zoektocht naar het nieuwe Beheer gaat beginnen. We gaan opzoek naar zeven opvolgers die aankomend jaar samen met de bhcom hun handen uit de mouwen gaan steken om het Bootenhuysch in goede banen te leiden. Het Beheer is verantwoordelijk voor het organiseren van borrels, feesten en verschillende evenementen op het Bootenhuysch. Ook houd je je bezig met alledaagse activiteiten op de vereniging als vrijmibo’s, tappen op de ALV, het sluiten van borrels, het coördineren van de schoonmaak en het verzorgen van de voorraad. Het Beheer bestaat uit zeven functie, die ieder naast de algemene taken ook hun specifieke taken hebben. Er staat ook bij wie in het huidige Beheer deze functie heeft. Om meer te weten te komen over de functie waar je interesse in hebt, twijfel niet om deze persoon een appje te sturen.

Word jij hier enthousiast van en lijkt het jou wat om feesten te organiseren en te helpen met het bootenhuysch draaiende te houden? App mij en de persoon die op dit moment de functie heeft. Je kunt vervolgens solliciteren door je motivatiebrief en CV uiterlijk donderdag 6 juni te sturen naar michielmuller200214@gmail.com

PS: Klik op het bericht om de functies te bekijken en wie er dit jaar verantwoordelijk voor was!


Voorzitter Beheer
De voorzitter van Het Beheer is eindverantwoordelijk voor Het Beheer en haar actieplan. Verder is de voorzitter aanspreekpunt voor alle commissies en leden die Het Beheer rijk is en communiceert de voorzitter met de bhcom. Ook is de voorzitter verantwoordelijk voor de voorbereiding en het leiden van de vergaderingen en de voorzitter is verantwoordelijk voor het goed verlopen van alle grote evenementen. Je hoeft geen lid te zijn van een beheerscommissie om voorzitter te worden!
Huidige voorzitter: Julia Smit, 06 26 74 93 87

Secretaris
De secretaris is verantwoordelijk voor het notuleren van de vergaderingen, het beheren van de mail en is hoofd promotie van evenementen. Ook is de secretaris verantwoordelijk voor de kook- en schoonmaakroosters tijdens de afroei en Asopos-periode, de schoonmaakroosters voor de eerstejaars en tweedejaarsploegen en voor het indelen van de eerstejaarsploegen voor de Gyas voor jou weken. Ook brengt de secretaris hiervan alle ploegen op de hoogte van hun taken. Verder werkt de secretaris het draaiboek bij. Je hoeft geen lid te zijn van een beheerscommissie om secretaris te worden!
Huidige secretaris: Floor Herijgers, 06 37 36 17 16

Voorzitter ExploCie
Verantwoordelijk voor het tappen op borrels, feesten en activiteiten. Verantwoordelijkheden die hierbij komen kijken zijn het inplannen van tapshifts, het inplannen van de vergaderingen voor het hele jaar, het bijhouden van de streepresultaten en het coördineren van de grote schoonmaak vier keer per jaar.
Huidige voorzitter ExploCie: Jesper Dekker, 06 27 25 42 15

Voorzitter Huismeesters
Verantwoordelijk voor het onderhoud van het bootenhuysch. Verantwoordelijkheden die hierbij komen kijken zijn het opstellen van de kluslijsten en agenda’s, het coördineren van het onderhoud plegen, innovatief denken over het verbeteren van het bootenhuysch en het onderhoudsplan waarborgen. Let op! De huismeesters vallen onder gespreide verantwoordelijkheid, ook onder de verantwoordelijkheid van Ian Bergmeester, de commissaris verbouwing/gebouw.
Huidige voorzitter Huismeesters: Thomas Sanders, 06 50 60 83 33

Voorzitter MusiCie
Verantwoordelijk voor licht en geluid op het bootenhuysch. Verantwoordelijkheden die hierbij komen kijken zijn het zijn van een aanspreekpunt voor de commissie en zorgen voor een goede sfeer in de commissie, het inplannen van draaishifts voor borrels feesten en activiteiten.
Huidige voorzitter MusiCie: Yordin Boes, 06 40 94 88 67

Voorzitter KookCie
Verantwoordelijk voor de bootenhuysch maaltijden op maandag en donderdag, verantwoordelijk voor de maaltijden tijdens activiteiten en op kamp en eindverantwoordelijk voor de keuken. Verantwoordelijkheden die hierbij komen kijken zijn de inschrijflijst maken en online gooien, aanspreekpunt voor de commissie en zorgen voor een goede sfeer in de commissie, zorgen dat het hygiënebeleid wordt nageleefd en het schoonmaakbeleid onder de leden brengen.
Huidige voorzitters KookCie: Pim Nijenhuis, 06 37 31 28 24

Voorzitter BAM!
De voorzitter van de BAM! is verantwoordelijk voor de activiteiten en evenementen op het bootenhuysch. Denk hierbij aan de pubquiz, liftwedstrijd en de biercantus. Je bent verantwoordelijk om samen met je commissie creatieve en leuke activiteiten te organiseren. Zit jij vol goede ideeën en wil jij samen met de rest van Het Beheer feesten organiseren en het bootenhuysch draaiende te houden, solliciteer dan!
Huidige voorzitter BAM!: Stijn Rekers, 06 40 22 82 62

Word jij hier enthousiast van en lijkt het jou wat om feesten te organiseren en te helpen met het bootenhuysch draaiende te houden? App mij en de persoon die op dit moment de functie heeft. Je kunt vervolgens solliciteren door je motivatiebrief en CV uiterlijk donderdag 6 juni te sturen naar michielmuller200214@gmail.com

Groetjes,
Kandidaats Bootenhuysch Commissaris Michiel Muller
06 26 37 40 86

Extra gegevens

do 23 mei 13:49